מחבלים יידו אבנים סמוך לביתר • נפגע חרדה ונזק לרכב

    קובי פינקלר | צילום: אילוסטרציה No Comments on מחבלים יידו אבנים סמוך לביתר • נפגע חרדה ונזק לרכב
    21:29
    12.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' הכהן: "ההימנעות ממשל צבאי בעזה היא תקלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבלים פלסטינים יידו הבוקר (רביעי) אבנים על מכוניות נוסעות סמוך לעיר ביתר. בעקבות כך, נזק נגרם לשמשה ואדם אחד נפגע חרדה. קודם לכן נרשמו מספר ידויי אבנים סמוך לעפרה.

    קודם לכן הבוקר, ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בירושלים ובכביש 443 בעקבות האירועים האחרונים באיזור.

    זמן קצר אחרי ששיירת ראש הממשלה סיימה את ביקור בציר 443 מחבלים ידו בשעה האחרונה בכביש 443 מכיון  מודיעין לירושלים סמוך לגשר בית חורון.

    ראש הממשלה סייר ברחוב וינר בארמון הנציב, שם נהרג בערב החג אלכסנדר לבלוביץ'. משם המשיך לנקודת תצפית במצודת אדומים בה שמע סקירות ממ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב בנצי סאו, ממפקד מחוז ירושלים ניצב צ'יקו אדרי וממפקד מג"ב ירושלים יזהר פלד.
    בהמשך הגיע ראש הממשלה למוצב צה"ל על ציר 443, שם שמע סקירות ממ' פקמ"ז אל"מ רוני נומה, מאו"ג איו"ש תא"ל ליאור כרמלי וממח"ט בנימין ישראל שומר.

    בסיורו אמר נתניהו כי "אנחנו משנים מדיניות. המצב שקיים איננו מקובל עלינו ואנחנו מתכוונים לתת את הכלים גם לחיילים וגם לשוטרים כדי לפעול בתקיפות רבה מאוד גם נגד מיידי האבנים וגם נגד זורקי בקבוקי התבערה. האבן לא מבחינה בין רכב שנפגע כאן ונהרג בו אזרח ישראלי, לבין אותה אבן שנזרקת בתחום הקו הירוק. אנחנו הולכים לאמץ שינויים גם בהוראות פתיחה באש וגם בעונשי מינימום, החלת עונשי מינימום על מיידי בקבוקי תבערה ואבנים".

    "כמו כן, נגדיל בצורה מסיבית את הקנסות לגבי קטינים ומשפחותיהם כדי לגרום להרתעה גם שם. במדינת ישראל לא מקובל עלינו שיהיו אותן תופעות, ואני לא מדבר רק על הצירים המובילים לירושלים או על ירושלים עצמה, אני מדבר גם על הגליל והנגב. אנחנו משנים את המדיניות למלחמה בזורקי אבנים ובזורקי בקת"בים".



    0 תגובות